Travel time

15 april 2017 - Albany, Nieuw-Zeeland

Kia Ora!

Afgelopen week was een week dat bestond uit werk, werk, werk, tripjes, sleepover, movienights, stappen en uiteten.

Na vrijdag een sleepover te hebben gehad met het andere huis stonden Amber, Jan-Thijs en ik vroeg op om naar het eiland Waiheke te gaan. Het eiland van de wijnvelden. Hier hebben we met een hop-on hop-off bus rond getourd. Het was een mooi eiland, maar de verwachtingen waren iets hoger..het chillen op het mooie strand en de burger waren de hoogtepunten. Zondagmiddag was het shoppingtime! Met ons eigen huis zijn we naar de grootste shoppingmall geweest van Nieuw-Zeeland hier een half uurtje vandaan. Donderdagavond zijn we met het huis uiteten geweest als afsluiter, omdat onze flatmate Maud, mijn buddy, gaat ons gaat verlaten....mimimi. En gisteren was mijn eerste rij experience in Nieuw-Zeeland, van het airport naar huis. Even wennen aan de andere kant van de weg rijden, maar we zijn veilig aangekomen! Ook dat kan ik weer afstrepen van mijn bucketlist.

Eind vorige week heb ik samen met mijn begeleider alle billboards opgehaald van het evenement en als afsluiter hebben we bij de burgerfuel gegeten; heaven! Afgelopen week stond de stage in het teken van debriefing reports maken voor alle sponsoren. Non-stop elke dag hieraan moeten werken, maar done that! Ook hier is pasen aangebroken en de vakantie is begonnen! Het grote onderzoek voor na de vakantie ligt klaar. The aim of the research is to research the opportunity that exists to license/franchise the Beach Series model in different locations around New Zealand. Ik zal hierbij onderzoek doen naar licensing/franchising, locaties analyseren, marketing, budget, systemen en procedures, een pathway plan maken en als laatste zal ik een advies uitbrengen. Een uitdagend onderzoek waar veel van te leren is. Ik ben benieuwd!

En nog 15 uur te gaan, en dan is het moment eindelijk daar, Wally is coming!! Morgenochtend kan ik hem eindelijk op gaan halen van het vliegveld, mijn leventje hier laten zien en ons avontuur gaan beginnen. I am so excited! De reis is gepland, walter is onderweg, de hostels zijn geboekt en het werk voor stage is klaar. Maandag zullen we vertrekken richting Auckland city om daar te overnachten en dinsdagochtend worden we vroeg opgehaald en beginnen we echt onze reis! Op 9 mei in de avond zullen we weer terug zijn in Auckland. Let the adventure begin! Het is tijd om te backpacken en eindelijk ook het zuidereiland te gaan verkennen! Can’t wait! Fingers crossed voor lekker weer.

Tot over 4 weekjes!

Warme groetjes en hugs,
Marloes

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ineke Bruinhout:
    15 april 2017
    hey, Marloes, Wat een geweldige avonturen heb je weer beleefd met je room/housemates. We genieten van al je foto's, het lijkt wel altijd zomer daar. Heerlijk dat Walter vandaag aankomt, dat wordt minstens 10 min knuffelen op airport Auckland. Ga er samen maar een fantastische vakantie van maken en we wachten in spanning jullie verhaal en foto's af. (Wij waren 14 dagen op campervakantie door D'land, Oostenrijk, ook leuk hoor)
    Liefs en groetjes van je buurtjes.
  2. Mieke vanHoesel:
    15 april 2017
    Wat fijn voor jullie! Heb een hele fijn tijd samen en een prachtige reis.
  3. Opa en Oma Boel:
    16 april 2017
    Als we je verhalen lezen zit je wel in een goed vel, werken en genieten je bent de bofkont van de fam.
    Inmiddels zal Walter gearriveerd zijn en de vakantie voor de boeg, we zijn jaloers op je belevennissen maar gunnen het jullie van harte. foto's vertellen heel veel en kijken uit naar je volgende verslagen. Hier gaat alles op een rustig tempo verder en Astrid komt 2de paasdag voor diner.
    gr. Opa&Oma Headvillage
  4. Astrid:
    16 april 2017
    Heerlijk Marloes,
    En ik begrijp geen last van Orkaan Cook!!
    Veel plezier nu samen met Wally :):) Dikke kus uit fris Paas Nederland.
  5. Conny:
    18 april 2017
    Leuk om je verhaal weer te lezen en de foto's te zien! Ik wens je heel veel plezier samen met Walter de komende 4 weken, geniet ervan!