Nog 8 weekjes

15 juni 2017 - Albany, Nieuw-Zeeland

Kia Ora,

Het is alweer een tijdje geleden, maar ja ik ben nog steeds in het mooie Nieuw-Zeeland!

Afgelopen weken waren wat andere weken dan normaal. Veel thuis werken, wisselend weer en een week maar met zijn tweeen thuis. Maar we hebben ons prima kunnen vermaken! Van sushi eten, dinner dates, strandje, schoonmaken, achteruit rijdend door de mac drive tot een huisfeestje. In de andere weekenden hebben we een girlstrip gedaan met een jeep, naar het strand geweest, local marktjes bezocht, gaan lugen op het werk van een andere huisgenoot en naar de stad geweest. Ook hebben we een afscheidsetentje en een afscheidsfeestje gehad omdat steeds meer intern Nieuw-Zeeland gaan verlaten. Gelukkig heb ik nog 8 weekjes te gaan! Helaas heb ik ook heel wat dingen moeten missen van thuis. Bruiloft, weekend centerparcs met de hele familie, verhuizing. Maar...ik mag niet klagen dat ik hier nog even in dit mooie land mag vertoeven! Al kijk ik stiekem ook wel uit naar thuis, familie en vrienden :)

Verder bestonden de weken weer volop uit werken. Naast het thuis werken ben ik op kantoor geweest om weer wat kleine dingen af te ronden voor Beach Series. Het onderzoek gaat nog steeds door, maar er is nog geen einde in zicht dus nog even doorwerken  Het onderzoek is niet altijd even makkelijk, doordat er soms weinig informatie is, maar daar vind ik dan wel weer wat op. Dat moet goed komen. Naast mijn eigen werk ben ik ook een dagje met Amber meegeweest en heb daar als vrijwilliger meegewerkt.

Tot snel, miss you all.

Marloes

1. Mieke vanHoesel:
    15 juni 2017
    Hoi Marloes Lees je verslagen steeds erg leuk om te lezen en foto's te bekijken. Ik vind het alleen al een top prestatie om zo lang van huis af te zijn. Wat je gehad hebt neemt niemand je meer af dus geniet de komende 8 weken ook nog heel erg. Eenmaal thuis heb je zoveel mooie herinneringen.
  2. Ellen:
    Hoi Loessie
    Toch nog even een blogreactie van je moeder. Moest wel even lachen om het woord girlstrip . Kan girl strip zijn, oh la la, of girls trip wat je natuurlijk bedoeld. Nog 8 weken aan je onderzoek werken en genieten in Nieuw Zeeland en dan weer naar huis. Alleen met je vader en je broer thuis is gezellig maar ik (we ) missen je wel hoor. Dat lieverd keep in touche met app en skype.
    Dikke kus en knuffel van je moeder.
  3. Conny:
    15 juni 2017
    Wat gaat de tijd snel, nog maar 8 weken voor jou! Leuk om je verslag weer te lezen, en zo te lezen vervelen jullie je nog steeds niet. Ga nog maar lekker door met beleven en genieten want voor je het weet ben je weer thuis!