Het moment is daar

6 februari 2017 - Bergschenhoek, Nederland

Waaaa!! Het is bijna bijna bijna zover...koffers staan zo goed als ingepakt en morgen stap ik in het vliegtuig. Ik voel de kriebels nu toch wel lichtjes komen, dat zullen vast de zenuwen zijn. Morgen zwaai ik Nederland voor een half jaartje gedag en geef ik de laatste mensen een tot-over-heel-lang knuffel. Ookal is het maar een half jaartje, ik zie toch wel op tegen het hello goodbye moment. Maar ik kan ook niet wachten om na alle vermoeiende, vele en dure voorbereidingen eindelijk te gaan. En..de eerste meeting met mijn stagebegeleider en collega's staat al gepland. Zaterdag ben ik one of the team en ga ik de 'Coastal Challenge' (http://www.coastalchallenge.co.nz) doen van 7-8 km. Ik ben heel benieuwd en heb er zin in! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs x

1. Simone:
    Lieve Loes,
    Ik ga je morgen een mega grote tot ziens knuffel geven op schiphol! Kev en ik zijn ontzettend benieuwd naar je mooie avonturen! We zullen je uiteraard via blog, skype, facebook etc volgen. Maar eerst vanavond nog gezellig samen eten! Tot straks! XO
  2. Ravi:
    6 februari 2017
    Veel plezier daar in down under. Geniet er van. Houden je blog in de gaten. Groetjes ravi
  3. M van Langen:
    6 februari 2017
    Wij willen ook wel zo'n knuffel!
    Goede reis, veel plezier en we zijn benieuwd naar je eerste ervaringen.
    Gr. Soest
  4. Corrie de Groot:
    10 februari 2017
    Hallo Marloes

Ik heb net van je moeder je reisblog doorgekregen, hopelijk vind jij dit oké, dat ik als collega van je ma, meeleest?? Dus bij deze wens ik jou een ontzettende gave tijd toe in N.Z. Succes in je stage en op je reizen.......Good luck en straks horen we natuurlijk de mooie verhalen van je ma Ellen groetjes en tot ziens Corrie