New Zealand Life

5 maart 2017 - Albany, Nieuw-Zeeland

Hi there lovely people,

Here I am again, weer even een update met mooie kiekjes van mijn leventje in Nieuw-Zeeland.

Deze week begon met afscheid. Ik zit in de nieuwe lichting van interns, dus vertrekken er af en toe wat mensen. Helaas vertrok maandag onze roommate Mark..mimimi. Dit was even een ‘sad’ momentje. Gisteren is er een nieuw iemand voor in de plaats gekomen, een zweedse, Hamran.

Dinsdag was mijn eerste dag als Event Manager, oortje in en gaan! Alle verantwoordelijkheid lag vanaf dat moment bij mij. Maar gelukkig, voor alsnog is alles goed gegaan. Donderdag was het laatste evenement voor Orewa, done that!!

Naast stage stonden er dit weekend leuke tripjes op de planning, samen met Jan-Thijs. Zaterdag gingen we touren en waren onze bestemmingen: Karekare, Piha, Anawhata, Bethells beach en Muriwai. Dit was in één woord: WAUW!!!!!! De foto’s en video's zeggen meer dan duizend woorden.

Vandaag zijn Jan-Thijs, Hamran en ik naar een autoshow geweest met oude auto’s. Daarna zijn we doorgereden naar One Tree Hill voor een mooi uitzicht. Na One Tree Hill kwamen we bij Mount Eden. So confusing, a vulcano in the middle of Auckland... NICE!

Donderdag zullen papa en mama hier in Albany aankomen! Ik ben heel benieuwd naar al hun verhalen, ondanks dat we dagelijks even een belletje naar elkaar doen. Vanaf donderdag zal ik met hun samen gaan reizen richting het noordelijkste puntje van Nieuw-Zeeland, Cape Reinga. Maandag zullen we weer terug zijn in Albany. Can’t wait!!

Lots of love,

Marloes

1. Conny:
    5 maart 2017
    Zo, je hebt weer een heleboel gedaan en bezocht deze week! En wat een mooie foto's! Véél plezier met je ouders als ze er zijn! Tot je volgende verslag.
  2. Simone:
    5 maart 2017
    Wauw wauw en nog eens wauw. Je maakt altijd een mooi fotoboeken van je reizen. Ik denk dat je dit maar wel een aantal weken bezig gaat zijn om dit mooie avontuur vast te leggen in een fotoboek. Dat wordt een behoorlijke pil. Zo veel moois!
    We kijken uit naar je volgende verslag. Inclusief pictures please. Wij genieten graag mee!
    Veel plezier met paps en mams Loes. Geef ze een dikke knuffel en kus van ons.
    Xx Kev en Moon
  3. Mieke:
    5 maart 2017
    Het is super mooi allemaal wat je schrijft en foto's laat zien echt geweldig.
    Geniet met volle teugen liefs Xx
  4. Marijke Rijkers:
    5 maart 2017
    Wauw, Marloes! Dat ziet er gaaf uit zeg :)
    Die foto's... Super leuk dat we zo vanuit Nederland mee kunnen kijken met jouw reis... Geniet ervan :D
  5. Eric:
    6 maart 2017
    Wat tof om te lezen dat je naast je stage ook nog veel ziet van dat mooie land! Heel veel succes morgen! Gr
  6. Astrid:
    6 maart 2017
    GAAFFFFF!!!!!
    we want more ...... meer verhalen, meer foto's, meer Marloes, we houden ervan...
    Groetjes straks aan mijn zus en zwager, oftewel je paps en mams... Dikke kus...
  7. Opa en Oma Boel:
    7 maart 2017
    Schitterend wat maak jij een hoop mee, een ect avontuur is het geworden. Ook wij leven mee met je verslagen, perfect hoor.
    Hier gaat alles rustig verder, van middag gebridged en morgen ga ik klussen, d.w.z. een skelet gebouw van 20x10 mtr. mee helpen demonteren en in Albany weer opbouwen eind 2018.
    Gr. en tot mails
    Opa & Oma Hoofdorp
  8. Ineke Bruinhout:
    9 maart 2017
    Hi Marloes,
    Wij genieten ontzettend van je prachtige verhalen en hebben eigenlijk heimwee naar NZ, zouden zo wel terug willen. Enne, als je na terugkomst denkt, ik wil toch maar een andere studie gaan volgen, nou meld je dan maar aan bij de Fotoacademie!!!!! je hebt er heel veel kijk op, composities zijn goed en alles leeft! Ga zo maar lekker door, wij hier in Nederland kicken erop. Zijn je paps en mams er al, we zijn heel benieuwd hoe ze het gehad hebben tot nu toe. Doe ze de groeten. Doei, buurtjes Hans en Ineke
  9. Opa en Oma Boel:
    12 maart 2017
    De lente is hier in NL reeds gestart dus Ellen & Peter jullie boffen de zomer is in aantocht.
    tot ziens op SPL a.s. woensdag. Welkom thuis en een goede thuis reis.

Marloes strekte bij het afscheid van je ouders maar je grote vriend staat al in de startblokken om naar je toe te vliegen, leuk vooruit zicht.
  10. Evelyn Milders:
    12 maart 2017
    Hoi Marloes,

Een dag voor haar vertrek kwam ik je moeder tegen in de supermarkt. Ze vertelde me dat ze naar jou toe gingen. Nu lees ik je reisverslag" wat een geweldige ervaring voor je! Heel veel plezier nog en groeten aan je ouders.